..::dagens diss::..



Dagens diss blir landet! Eller att man flyttar till hus som e utanförstan asså ni fattar alvik, niemisel, gäddvik, singsundet (stavning), bensbyn osv..

Jag bor själv ute på landet med morsan ja det e väl soft borta från stan men du kan gott som inte vara med någon spec när det inte går buss ditt ut! Man känner ingen där ute, du får inte köra med din moppe heller.. DET SUGER! Hade jag haft en häst att rida där ute hade det varit bättre men har inget, sry morsan. Men less på landet. men gillar ju det ändå lixom

Lixom borru inne i staden luleå som jag gör, så ärre som ba hmm vill sola åker jag å solar, jag vill ha nå åker jag till affärn, vill va med någon tar 10 min in till stan! å alla vänner är nära! fan så det ska va! Att flytta ut till landet eller utanför stan e elakt mott barnen som fan, sry om jag svär men sur.

Nu kolla pappa å Erica på nå hus i gäddvik inte för jag tror dom ska köpa det men ändå. Seriöst räcker att en bor utanför stan inte en till! Långt till stan, å långt som fan till skolan.
Skyll fan inte på mig om jag kommer försent för erat eget fel då. Om jag redan försover mig nu vad fan kommer jag inte gö då lixom..

Kommer inte ha nära till vänner kommer få problem att träffa Toni oxå.. NÅGOT SOM INTE E ACCEPTABELT Behöver nog inte säga hur sur jag e... Sen när man får svaret du har ju moppe, asså jag kokar av ilska lixom betalar du BENSINEN ÅT MIG?! exakt skulle ju inte tro du gör det. Ja en moppe drar lite men du ska köra därifrån in till skolan, sen måste du ha med moppen överallt du åker, sen köra hem igen. Det drar bensin som fan.
Glöm inte sen att jag ska ju alltid vara hem till middagen kan man ju fett glömma att jag är om man flyttar långt utanför stan. Bra så nu vet ni.. Sen vintern ja du kan åka buss. Okej men betalar du kostnaden för två busskort sen ska jag då fan få va ute längre för bussen tar fan tid att åka betyder jag kommer behöva åka hem jävligt mkt tidare! Bra då vet ni nu om ni läser detta!


Kommentarer
Postat av: Elsa

Jo nog var jag ganska rädd!

2011-09-11 @ 21:38:43
URL: http://www.elsaas.tk
Postat av: josse

men fyfan vad irriterande,kände precis så när ja var hos farsan :o haha försök å övertala din farsa att inte flytta till något öde ställe, de ska ju finnas busshållplats och en affär iaf :S

2011-09-12 @ 10:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0