..::okej såhär blev det::..

Okej jag skulle bli blond igen sa jag, right?
Jag blondera bort mitt pigelin grönahår och detta blev resultatet, knallvit! Nämen mitt hår blev vitblont som inte var planerat! Hade mer tänk vanlig blond ganska ljus men inte såhär ljus,, nu passar inte löshåret så ståt å blonderat det ett bra tag å väntar att det ska torka för att se om det går att använda å det..

jaja några bilder på mitt hår och jag har inte redigerat bilderna.. ;)

BTW jag å bloggen kommer it överens med bilderna.. dom e rätt väg vända å allt men så fort dom kommer in på bloggen vänds dom om :S












Kommentarer
Postat av: josse

assnyggt ju, du passar ju som fan i det :)

2011-09-11 @ 05:32:19
Postat av: Jessii

Fan va snyggt <3 de är ju typ så jag vill ha -.-' vad använde du för hårfärg? (aa'

2011-09-11 @ 13:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0