du ska få svar tro mig..

Einar om Svar:
Är bloggen bara till för dina vänner?
Är det därför du har en helt öppen blogg som alla som googlar eller går in på blogg.se kan att den finns... Eftersom du tog dig tid att svara på min kommentar och på sättet du svarade så verkar du faktiskt bry dig. Varför ljuger du? Alla vet väl att det är fult att ljuga? Så när jag kallar dig fjortis talar jag bara sanning ;)

sv: Ja min blogg är till för mina vänner och när jag skaffa min blogg gjorde min vän Josse den åt mig, medans jag gott som sov. I början skaffa jag en för alla mina vänner hade en och dom tyckte det skulle vara kul att kunna läsa vad jag gör eftersom jag flyttade till en annan stad, Luleå. Och förr bott i Boden där mina två bästa vänner lever kvar. Och detta betyder inte att jag bara har två vänner. Har vänner i luleå som gillar att läsa min blogg, fast mina 1000x stavfel med liknande.
Sen varför min blogg finns på google vet jag inte, inte jag som gjort mina blogg och har aldrig rört inställningarna eller nå, vet inte ens hur man tar bort bloggen från google. Så aldrig orkat bry mig. Dessutom om jag minns rätt måste man skriva mitt blogg namn eller för och efternamn på google för att hitta min blogg. Så frågan är ju hur hitta du min blogg ens.
Dessutom när jag svara på din kommentar var jag inte på humör kan jag säga ;) Så kan ju erkänna rakt ut att när mitt humör är åt helvete irreterar allt mig egentligen! ;) Men det jag reagera på är att du kallar mig fjortis.
Herre gud lilla du går du efter min hårfärg eller vad? Du känner inte mig, vet inte hur jag är eller nå. Fjortis är jag nå fan inte, inte i närheten. Det närmaste man kan komma är min hårfärg och vissa av mina kläder. Men oftast använder jag nitbälten, sönderslitna byxer, baggy kläder, killkläder, nittarmband och stora munktröjjer med döskallar på, förklara för mig vad är det som är så fjortis med det? Exakt inget. Folk brukar kalla det emo ist ;) Dessutom ser jag ut att var nå fjortis med hela facet fullt med smink? Fan en fjortis använder fondation (å nej vet inte hur man stavar det!), consiler (kan inte stava det heller), puder, mascara, kajal, ögonbryns penna och ögonskugga typ?
Hm kan ju inte ens stava till allt, något som e ett stort tecken att jag inte ens använder skiten. Fan när jag sminkar mig använder jag smink för att göra mina ögon större å tydligare med snygga ögonfransar.
Så innan du säger massor om folk ta reda på nå först eller lär känna dom. För det du skriver går faktiskt att anmäla för det räcknas som kränkning, mobbning. Men går inte så lågt som att anmäla men säger bara. Och ja jag tar väl åt mig då, okej jag har erkännt jag tar åt mig är du nöjd eller vad?
Skiter i felstavnings klagandet nu, men sluta kalla folk saker dom inte är så bra hejdå har ett kul liv tack å hej :) Och förlåt om jag verkar otrevlig, men ha ett kul liv å skit i att vara på min blogg om du bara klagar, för det är bara ett tecken på no lifer.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0